O CLAG amosa en marzo as oportunidades da gamificación para as nosas empresas

xoves, 27 de febreiro do 2014 Fernando Sarasketa

Hai oportunidades nos videoxogos? Cales destas oportunidades e de que xeito se lles presentan ás nosas empresas do audiovisual? Todo é susceptíbel de ser gamificado? Estas e outras preguntas están no alicerce do foro estratéxico que organiza o Clúster Audiovisual Galego (CLAG) este 14 de marzo en Santiago (na Cidade da Cultura), un encontro que xa ten aberto o prazo de inscrición (remata o día 13) e cuxa preparación acompáñase do seguinte dato a ter en conta: o mercado dos videoxogos acadou en España en 2011 a cifra de 890 millóns de euros, dos cales o 60% corresponden aos videoxogos físicos e ás descargas en consola. O encontro desenvolverase baixo o epígrafe O escenario dixital: gamificación, oportunidades de negocio no segmento de videoxogos.
Segundo informa o CLAG meténdose en materia, no foro reflexionarase sobre o potencial do devandito sector das consolas e dos móbiles como novo escenario de actividade, rendíbel e con proxección de futuro, para as nosas empresas do audiovisual, da cultura e das novas tecnoloxías. Tamén se falará dos restos específicos para as empresas galegas que se derivan da gamificación, un termo que é como se coñece o proceso de converter e presentar diversos produtos, servizos, proxectos ou achegas de formación e divulgación coma se de videoxogos se tratase. Literalmente videoxogos (xa non só virtualmente). Esta tendencia, di o CLAG, vese favorecida ademais polas posibilidades que supón a distribución en liña.
Entre os obxectivos deste foro tamén está a presentación de diferentes liñas de Investigación e Desenvolvemento (I+D) levadas a cabo por centros tecnolóxicos de referencia, así como dar a coñecer as oportunidades de financiamento existentes no marco de programas europeos como Horizonte 2020, Europa Creativa e outros específicos para gaming e gamificación.
Programa
A sesión dará comezo ás 9:30 horas e a súa inauguración correrá a cargo do presidente do Clúster Audiovisual Galego, Andrés Barbé, e do director da Área de Competitividade do Igape, Norberto Penedo. A continuación, o secretario xeral da Asociación Española de Empresas Desenvolvedoras de Videoxogos e Software de Entretemento (DEV), Antonio Fernández, abordará nun relatorio a Situación actual e perspectivas da industria española do videoxogo. A sesión continuará con dúas mesas redondas, moderadas por Antonio Fernández, nas que se presentarán distintos casos empresariais de éxito a nivel nacional e autonómico. Na primeira mesa redonda participarán o director xeral de Ficción, Julio Casal, e os fundadores de Ralight Solutions, Francisco Javier Rodríguez e José Manuel Louro, que disertarán sobre Edutainment: videoxogo como produto educativo e didáctico. Mentres, na seguinte mesa redonda sentarán o socio director de Estudio Gato Salvaxe, Fernando Prieto, para falar de crowdfounding e o fundador de Wildbit Studios, Fernando Rada, que abordará o tema desde a perspectiva do videoxogo como produto transmedia.
Así mesmo, a representante do departamento de e-Turismo e Patrimonio de Vicomtech-Ik4, María Teresa Linaza, dará a coñecer as oportunidades de financiamento para proxectos innovadores de gaming e gamificación. Os asistentes terán a oportunidade de amosar as súas dúbidas e comentarios sobre este tema durante o coloquio que se celebrará antes da clausura do foro.

PUBLICIDADE