Galicia Open Future amparou a 3 proxectos turÃsticos de base tecnolóxica
luns, 1 de xuño do 2015
- A directora de Turismo de Galicia, Nava Castro, xunto coa directora de Desenvolvemento Pesqueiro, Susana RodrÃguez, visitaron hoxe a sede operativa do programa ‘Galicia Open Future’ no centro de crowdworking do Gaiás
A directora de Turismo de Galicia, Nava Castro, xunto coa
directora de Desenvolvemento Pesqueiro, Susana RodrÃguez, visitaron
hoxe a sede operativa do programa Galicia Open Future no centro de crowdworking do Gaiás, na Cidade da
Cultura, o que serviu para que as directoras puideran coñecer esta iniciativa que
aglutinou nesta primeira edición máis de 150 emprendedores pertencentes a 50
proxectos diferentes neste centro de emprendemento da Cidade da Cultura dos que
3 pertencen ao sector turÃstico, converténdose Galicia Open Future no primeiro
programa de startups en Galicia que
alberga proxectos turÃsticos.
Durante a visita, Nava Castro e Susana RodrÃguez puideron
afondar nestes tres proxectos, Bluscus, Ubiplay Mobile e CreAPPcuentos, nun
encontro cos promotores destas iniciativas de innovación turÃstica.
Tres proxectos turÃsticos de emprendemento
Bluscus é unha startup de dous mozos
emprendedores galegos. O seu obxectivo é ser referente do turismo mariñeiro a
nivel mundial, a través da comercialización na súa web de experiencias arredor
do marisco, dende a extracción ata o seu desfrute.
Pola súa parte, Ubiplay
Mobile desenvolveu unha aplicación multi-plataforma para vivir aventuras en
calquera momento e lugar, a través dos smartphones. Esta aplicación permite
realizar campañas de mercadotecnia xeolocalizadas, rutas e xogos colaborativos.
Por último, CreAPPcuentos
é un editor de contos deseñado para infantil e primaria que permite xerar os
teus propios contidos, engadindo a túa propia voz e/ou texto, para aprender
xogando. A aplicación consegue, asÃ, reforzar aprendizaxes e educar en valores,
sincronizándose coa demanda da sociedade actual no uso das tecnoloxÃas da
información e a comunicación, asà como nas novas tecnoloxÃas da aprendizaxe e a
educación.