A Tecnópole confirma o éxito da convocatoria da edición online do seu campamento tecnolóxico
xoves, 7 de maio do 2020
O
Parque Tecnolóxico de Galicia
(Tecnópole), que impulsa (en colaboración coa Consellería de
Educación) o primeiro campamento tecnolóxico online de verán
da nosa Comunidade, vén de facer balance da participación e
repercusión lograda coa primeira convocatoria dixital desta
iniciativa, que xa vén de antigo na súa fórmula presencial (a
actual sería a oitava edición). Segundo fixo saber, este luns
poñíase en marcha a convocatoria deste campamento e na mañá deste
xoves 7 de maio xa estaban cubertas as 100 prazas dispoñíbeis.
“Que
en apenas catro días se cubriran todas as prazas ofertadas é un
indicador da alta aceptación e do alto valor engadido deste tipo de
actividades de difusión e desenvolvemento científico entre os máis
novos”, manifestou o director xerente do Parque, Ricardo Capilla,
engadindo que resulta un “éxito enorme para a Tecnópole que nos
obriga a abrir unha segunda quenda para dar cabida á demanda
crecente que estamos a rexistrar desde que se comunicou a noticia ao
público”. Segundo fixo saber, a boa acollida do evento “énchenos
de satisfacción e, sen dúbida, elevará aínda máis os xa de por
si altos niveis de esixencia e calidade cos que desenvolvamos as
nosas actividades”.
A
segunda quenda deste campamento, que tamén se organizará por grupos
de idade, diríxese a un máximo de 100 mozos e mozas de toda Galicia
de entre 12 a 18 anos. Celebrarase do 20 ao 31 de xullo, de luns a
venres, en horario de 10:00 a 13:30 horas. O prazo máximo para
formalizar a inscrición será o 12 de xuño ou ata cubrir a
totalidade das prazas.
Ciencia
e tecnoloxía
Segundo
informou a Tecnópole, nas súas instalacións en San Cibrao das
Viñas (Ourense) habilitarase, ao abeiro do campamento, un amplo
espazo no que diferentes expertos en didáctica da ciencia e da
tecnoloxía e en cada unha das materias que se van a desenvolver
proxectarán os seus coñecementos cara á mocidade participante, “de
maneira moi amena, práctica e innovadora”.
Haberá
un amplo abano temático de obradoiros, nos que os participantes
recibirán formación en programación, robótica, novas tecnoloxías,
electrónica, mundo maker, hacking, biotecnoloxía,
biomaking (crear ou fabricar os nosos propios produtos no
campo biotecnológico) e retos STEAM (traballaranse coñecementos,
habilidades, aptitudes e competencias de maneira multidisciplinar,
abranguendo os eidos Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñaría, Arte e
Matemáticas).
No
transcurso do campamento programaranse placas electrónicas, os
alumnos iniciaranse na seguridade informática, deseñarán roupa con
sensores, construirán o seu propio microscopio e analizarán a luz
do Sol con espectroscopios, entre outras actividades.
Este
campamento tecnolóxico forma parte da aposta do Parque Tecnolóxico
de Galicia pola divulgación científica de calidade entre os máis
novos. Así, o Parque promove ademais outras actividades nesta liña
como as Aulas Tecnópole (formación en ciencia e tecnoloxía para
nenos de 12 a 18 anos), STEAM Kids Tecnópole (para nenos de 8 a 11
anos) e Galiciencia, a maior feira científica que se celebra cada
ano en Galicia, na que os protagonistas son estudantes de Primaria,
Secundaria e Bacharelato.