O xogo en liña fai que o PC facturase máis que as consolas de videoxogos en 2008
mércores, 25 de marzo do 2009
A PC Gaming
Alliance (organismo formado por empresas coma Activision, AMD, Dell, Epic
Games, Intel, Microsoft e nVIDIA) co gallo da Game Developers Conference
publicou un informe
no que dan o volume de ingreso dos xogos para PC en 2008, que estarÃa nos
10.700 millóns de dólares, de xeito que serÃa máis importante que o
das videoconsolas, o que poderÃa sorprender se vemos cómo os xogos para PC
normalmente non aparecen destacados nas listaxes de vendas porque teñen unhas
vendas moi discretas, pero o negocio vai moito máis aló, e agora son os xogos
multiusuario en liña os que xeran máis cartos, e como
impresionante exemplo teriamos a World of
Warcraft, que superarÃa o milleiro de millóns de dólares ao ano.
Dende a PC Gaming Alliance recoñecen os importantes avances de Xbox LIVE e PlayStation
Network, pero destacan que o PC continúa a ser unha plataforma de xogo en rede
máis robusta e accesible, de aà que os xogos con subscrición movan tantos
cartos no ordenador.