Microsoft presenta o mellor catálogo de xogos de Xbox de cara á campaña de Nadal
luns, 15 de xuño do 2015
Nun momento no que a nova xeración de consolas de videoxogos
está asentándose resulta moi importante fornecer un catálogo de novos tÃtulos
para atraer a usuarios e crear unha ampla base de máquinas, e Microsoft parece
ter feito ben os seus deberes, e presentou na súa conferencia no E3 os seus
plans para os vindeiros meses, no que describen como a
mellor remesa de lanzamentos na campaña de Nadal de toda a historia de Xbox.
Durante hora e media os responsables de Xbox foron debullando os moitos tÃtulos
exclusivos cos que contará a consola de Microsoft na segunda matade do ano,
buscando asà non só facer fronte á PlayStation 4, senón tamén animar aos
usuarios de Xbox 360 a dar o salto á nova xeración. Un dos detalles que
facilitará este paso é unha das grandes sorpresas da presentación: a Xbox One
contará con retrocompatibilidade limitada, ou sexa, que unha selección de xogos
de Xbox 360 poderán gozarse de balde en Xbox One, comezando por un cento de
tÃtulos que poderán xogarse en formato fÃsico e descargable, contando tamén con
funcionalidades de Xbox One como a toma de capturas de pantalla, a transmisión
de vÃdeo en directo a través da Internet e a gravación en vÃdeo das partidas. O
catálogo de xogos retrocompatibles irá medrando paulatinamente, dando
prioridade Microsoft aos tÃtulos que máis demanden os usuarios, estando
dispoñible esta funcionalidade dende hoxe mesmo para os usuarios da versión preliminar
do software de Xbox One (chegando ao resto de usuarios no outono).
Novo mando Elite
Outra novidade de agradecer é o Xbox Elite Wireless Controller, un novo mando destinado aos xogadores máis esixentes, que funcionará tanto en Xbox One coma en Windows 10, e que empregará compoñentes de alta calidade e precisión. Na liña do que pode facerse con algún arcade stick, o novo gamepad permitirá que o usuario cambie os seus compoñentes, podendo, por exemplo, alternar entre distintos tipos de cruceta, o que achegará un nivel de personalización que fará que poidamos adaptar o mando a numerosos tÃtulos e estilos de xogo, sendo tamén posible re-mapear os botóns e axustar a sensibilidade. Todo un dispositivo chamado a converterse en referente.
HoloLens e Minecraft
Como adianto á Minecon
que celebrarase en Londres nun par de semanas, dende Mojang AB quixeron deixar
claro que están a preparar numerosas novidades para o seu xogo, entre as que
destacan o feito de que será compatible con HoloLens, tecnoloxÃa de realidade
aumentada tridimensional da que fixeron unha impresionante demostración que
permite ver Minecraft dun xeito
completamente novo.
Na mesma liña, dende Microsoft tamén detallaron que, aparte
do seu acordo con Oculus para incluÃr un mando de Xbox One coas Rift e
facilitar o xogo de tÃtulos de Xbox One a través das Rift aproveitando o streaming da consola en Windows 10;
tamén chegaron a un acordo con Varle VR, de xeito que están a procurar
converter a Windows 10 na mellor plataforma de xogos de realidade virtual.
ID@Xbox e Xbox Game Preview
Os desenvolvedores independentes tamén tiveron o seu oco na conferencia, con varios tÃtulos destacados e a confirmación de que xa hai máis dun milleiro de desenvolvedores independentes traballando no programa ID@Xbox; aÃnda que a presentación do programa Xbox Game Preview resultou máis rechamante, especialmente porque vai contar con xogos como DayZ, Sheltered e The Long Dark. Este servizo permitirá adquirir xogos durante o seu desenvolvemento, de xeito que se participará na súa creación, aÃnda que para evitar os problemas que xurdiron en lanzamentos deste tipo en Steam, será posible probar estes lanzamentos anticipados antes de pagar polos mesmos.
Grande catálogo de lanzamentos
Os videoxogos conseguiron ser os protagonistas da
presentación de Microsoft, e mentres nos pasados meses moitos estudios anunciaron
o adiamento de xogos anunciados con bastante antelación, a Xbox One conseguiu
manter a meirande parte de promesas, e incluso reservou algunha sorpresa,
construÃndo un sólido catálogo de cara ao Nadal.
A conferencia comezou forte, cun vÃdeo de Halo
5: Guardians, o que para moitos é o xogo máis agardado do ano, que contará
cun intenso multi-xogador de até 24 xogadores, con modos cooperativos para
equipos de 4 xogadores, cunha historia bastante interesante e a confirmación da
súa data de lanzamento: o 27 de outubro.
Tamén se amosou ReCode, un xogo
totalmente novo, exclusivo para Xbox One, no que Microsoft Studios xuntou
forzas cos deseñadores Keiji Inafune, Mark Pacini e os equipos de Comcept e
Armature Studio (creadores da franquÃa Metroid
Prime). O xogo estará dispoñible na primavera de 2016.
Outro tÃtulo que fixo unha grande posta en escena foi Forza Motosport 6, que iniciou cunha plataforma colocando un Ford GT
no escenario, anunciando asà que haberá novos vehÃculos no xogo (superando a un
total de 450 coches), máis de 26 localizacións, modo multi-xogador para 24
vehÃculos e incluso detalles ausentes nas anterior entrega como a meteoroloxÃa
dinámica, polo que estamos ante un xogo que pretende recuperar o nivel de
excelencia das primeiras entregas da franquÃa, aproveitando tamén as
posibilidades da Xbox One.
Outra grande exclusiva (temporal) para consolas Xbox será o xogo Rise of the Tomb Raider, que lanzarase o
10 de novembro, o que supón unha magnÃfica nova para Microsoft, xa que o
principal competidor do xogo, Uncharted 4,
adiou o seu lanzamento até o ano que vén. A nova aventura de Lara Croft
continuará na liña da súa anterior entrega, pero contando co nivel de detalle
gráfico que xa podiamos ver na súa remasterización.
Para os nostálxicos, Rare anunciou que o 4 de agosto, e por un prezo de 29,99
dólares, lanzará Rare Replay, un
recompilatorio con 30 xogos da compañÃa (Perfect
Dark, Battletoads, Banjo-Kazzoie, Viva Piñata...) que agora poderán gozarse na Xbox One. AÃnda que
Rare non se limitou a aproveitar as súas vellas licenzas, senón que tamén
adiantou que para o Nadal de 2016 lanzará Sea
of Thieves, un xogo masivo en liña de piratas que estará dispoñible para
Xbox One e Windows 10.
Tamén exclusivos serÃan os xogos Fable
Legends (que chegará antes do Nadal); Gears
of War: Ultimate Edition, remasterización do primeiro Gears (cuxa beta está dende hoxe dispoñible de balde) que chegará o
25 de agosto para preparar o camiño para Gears
of War 4 (que promete ser un dos meirandes lanzamentos de 2016); Gigantic (un MOBA free-to-play para Xbox One e Windows 10); e incluso tÃtulos máis
pequenos como Ashen e Cuphead, que en consola serán exclusivos
de Xbox.
Outros xogos que se deixaron ver, sen ser exclusivos, serÃan Dark Sould III (que chegará en 2016), Fallout 4 (dispoñible o 10 de novembro,
e que en Xbox One permitirá gozar de balde aos mods creados para PC), Plants
vs. Zombies Garden Warfare 2 (shooter
que chegará en 2016), Tacoma (un
prometedor xogos de exploración e illamento), Tom Clancy’s Rainbow Six Siege (dispoñible o 13 de outubro) e Tom Clancy’s The Division (que chegará
en 2016).
Polo escenario tamén fixo acto de presenza Peter Moore, de Electronic Arts,
para dar conta de que o seu servizo EA Access continúa a evolucionar, ofrecendo
un catálogo de xogos dentro do seu prezo, acceso anticipado a numerosos tÃtulos
e descontos nas compras, confirmando que o impresionante Titanfall estará incluÃdo no EA Access Vault, motivo que para
moitos serÃa xa dabondo para subscribir o servizo de EA.
VÃdeo no que a Xbox One presume dos xogos que van a incorporarse ao seu catálogo