A realidade virtual de Sony non será de alta gama
venres, 11 de marzo do 2016
AÃnda que nos últimos meses non nos cansemos de repetir que
2016 será o ano da realidade virtual, segundo os proxectos van achegándose ao
seu lanzamento vai sendo máis evidente que imos atopar toda unha serie de
tecnoloxÃas e distinto nivel, de xeito que podemos ver dende o uso de móbiles
dentro dun cartón de Google até as completas Oculus Rift ou as HTC Vive, pero
unha das compañÃas das que non sabiamos aÃnda moi ben o que agardar era Sony,
que está a traballar nas súas PlayStation VR, e grazas a unha
completa reportaxe de Polygon sabemos finalmente o que persegue esta tecnoloxÃa.
O vicepresidente de Sony, Masayasu Ito, recoñece que van optar por unha
solución máis modesta que as baseadas en PC, non só porque as propias Oculus
Rift e HTC Vive teñan uns prezos moi elevados (699 e 899 euros
respectivamente), senón porque tamén dependen de ordenadores moi potentes (que
parten de prezos duns mil euros) cos que a PlayStation 4 non poderÃa competir,
de xeito que optarán por unha solución cun campo de visión máis reducido, unha
resolución inferior (en boa medida para procurar levar a velocidade de refresco
até os 120 Hz) e, en definitiva, unha calidade inferior, xa que buscarán un
produto para un uso diario que sexa doado de usar e asumible, pois irán
dirixidos a un uso masivo e non ao nicho de usuarios que teñen ordenadores
persoais de altas prestacións.
Actualmente Sony segue a traballar en desenvolver novos sistemas de control
para a súa realidade virtual, contando con que no seu lanzamento funcione cos
mandos actuais para PlayStation 4 (os DualShock 4 ou os controladores Move)
pero no futuro é posible que lancen novos accesorios que faciliten a inmersión
en mundos virtuais, continuando a ser un misterio a data de lanzamento deste
produto que, segundo o presidente da división de videoxogos de Sony, Shuhei
Yoshida, terÃa que ser este mesmo ano, polo que é moi probable que o anuncio se
realice no marco da feira E3.